Assalamualaikum . Sihat ? + Follow or Dashboard
Kegilaan Melanda ?
About Links Entries

Dear God .
Friday, December 16, 2011 | 6:13 AM | 0 comments

Assalamualaikum kepada umat Islam . Hello kepada yg selainnye . Harini nk nyohor pasal PMR . Minggu depan result tubik . Aku mmg dukdakkedukdak ah . Dok sedak duduk . Duk mikir ke mu aje result weh . Mu gi jupe bomor cerok ane hah sapa aku obses nge mu eh ? Haha . Harap-2 aku dapat result molek sbb tgh kacip sen ekpom eh . Kalau result molek mmg pitih masyukkk dok breti-2 ahh . Kalau result teruk ? Dok tegur ah nge umi & aboh sebulan kot . Doh aku nok cakap nge sape kalu bkn nge ye duaorg ? 

"Ya Allah Ya Tuhanku , aku memohon pada mu agar kau kurniakanlah aku dan kwn-2 aku keputusan peperiksaan Penilaian Menengah Rendah yg terbaik . Sesungguhnya engkau Maha Berkuasa lagi Maha Mengetahui apa yg kami semua hajati . Amin Ya Rabbal  Alamin" .

Older Post